معرفی تاندم باکس و انواع آن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی تاندم باکس و انواع آن
نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 12
نویسنده : نادری

معرفی تاندم باکس و انواع آن

تاندم باکس از ریل های جعبه ای بلوم است که در مدل های مختلفی ارائه می شود. این مدل ها، ویژگی ها و کاربردهای مختلفی دارند...

 تاندم باکس، از سری ریل های جعبه ای بلوم است که امتحان خودش را پس داده و طراحی های مختلفی را ارائه داده است. تاندم باکس در سه مدل : تاندم باکس اینتیوو (intivo) ، تاندم باکس آنتارو (antaro)، تاندم باکس پلاس (plus) هر کدام از این ریل ها کاربردهای گسترده ای دارند. از کاربردهای پایه تا کاربردهای ویژه و خاص. هر سه مدل تاندم باکس از ریل یکسانی استفاده می کنند (ریل تاندم باکس). باز شدن این ریل مانند حرکت یک پَر سبک و روان است.

تاندم باکس برای کابینت:

سیستم آزموده شده تاندم باکس برای کابینت، با حرکت روان و سبک ریل هایش، کاربران را را راضی نگه داشته است. به خاطر وجود سیستم بلوموشن (MOTION -BLU) چرخنده های استوانه شکل نایلونی بسته شدن درب کشوها را به آرامی و بسیار راحت، تضمین می کنند. این نوع تاندم باکس، ظرفیت 30، 50 و 60 کیلوگرمی را دارد. در آزمایشگاه بلوم، کشوهای تماما پر شده 100 هزار بار باز و بسته شده تا بالاترین کیفیت ها را تضمین کند.

ویژگی ها:

باز شدن تمام کشو با طول 270 تا 650 میلی متر

 قابلیت حمل وزن های مختلف 30، 50 یا 60 کیلوگرمی

امکان تنظیم طرفین ریل به صورت دستی

 مدل های تاندم باکس:

 اینتیوو (INTIVO):

تاندم باکس اینتیوو طراحی های مختلفی را ارائه می دهد و طراحی آن سفارشی است. شما می توانید طرفین کشو را مطابق با سلیقه خودتان انتخاب کنید. امکان انتخاب طرح های مختلف در این مدل هر آشپزخانه ای را زیبا می کند. مدل اینتیوو تاندم باکس کاملا سفارشی طراحی شده است و می توانید طرحی یکپارچه مانند باکس کلی داشته باشید یا طرح مورد نظر خودتان را در کناره کشو قرار دهید. علاوه بر کناره آن که کاملا سفارشی است خود باکس هم در سه رنگ مختلف سفید، مشکی و استیل ارائه می شود. قسمت درونی هم از متریال یکسانی با باکس ساخته شده است.

ارتفاع های مختلفی در باکس های اینتیوو وجود دارد که این ارتفاع ها در بلوم با N , M, C و D نام گذاری شده اند و هر کدام در مدل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. طول اسمی این باکس از 270 تا 650 میلی متر است و این باکس از ویژگی orga-line (نام تنولوژی تقسیم کننده داخل کشو در بلوم) پشتیبانی می کند. نصب این مدل آسان است و بدون ابزار و خیلی سریع انجام می شود و امکان تنظیم ارتفاع، شیب و فاصله خالی کناره ها وجود دارد.

تاندم باکس آنتارو (ANTARO):

از ویژگی های شاخص تاندم باکس آنتارو، طراحی ساده و ظریف، ساختار یافته و کادر بندی شده است. همه ی عناصر طراحی، بر ساده بودن تاکید دارند. در این باکس امکان انتخاب در رنگ ها و متریال های : سفید براق، استیل، آلومینیوم سفید و مشکی وجود دارد. قسمت جلویی در داخل باکس با متریال کناره های آن هماهنگ است. تاندم باکس آنتارو ارتفاع های مختلفی دارند که این ارتفاع ها در بلوم با N , M, C و D نام گذاری شده اند که هر کدام در مدل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. نصب این مدل آسان است و بدون ابزار و خیلی سریع انجام می شود و امکان تنظیم ارتفاع، شیب و فاصله خالی کناره ها وجود دارد.

تاندم باکس پلاس:

تاندم باکس پلاس کابردهای متنوعی را برای استفاده کنندگان شامل می شود. می توانید مدل سینگل گالری (single gallery) یا دابل گالری (double gallery) را انتخاب کنید. ارتفاع کشوها و طرفین کشو مختلف کاربردهای مختلفی را برای کاربران ایجاد می کند. رنگ های سفید و خاکستری در این باکس موجود است و قسمت جلویی این باکس از جنس نایلون و تمام اجزای نایلونی به رنگ خاکستری تیره هستند.

تاندم باکس آنتارو ارتفاع های مختلفی دارند که این ارتفاع ها در بلوم با N , M, C D,و G نام گذاری شده اند که هر کدام در مدل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. طول این کشو از 270 تا 650 میلی متر است و از ویژگی  orga-line نام تکنولوژی تقسیم کننده داخل کشو در بلوم  پشتیبانی می کند. نصب این مدل آسان است و بدون ابزار و خیلی سریع انجام می شود و امکان تنظیم ارتفاع، شیب و فاصله خالی کناره ها وجود دارد.

منبع: کابینت بانک



:: برچسب‌ها: تاندم باکس , ریل ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: